1. خانه
  2. /
  3. پروژه های آبنما
  4. /
  5. پروژه آبنمای ریتمیک

پروژه آبنمای ریتمیک

این بخش شامل پروژهای اجرا شده و یا در حال اجرا آبنمای ریتمیک می باشد.

آبنمای ریتمیک یا به عبارت دیگر آبنمای هارمونیک یکی از محبوب ترین انواع آبنما می باشد .یکی از ویژگی های این آبنما وجود یک رفتار دینامیکی و متغییر در عملکرد آن می باشد به عبارت دیگر آبنمای هارمونیک بر خلاف آبنماهای ساده یا آبنمای کلاسیک دارای یک رفتار پویا می باشد. این پویایی شامل تغییر دور پمپ های آبنما به منظور تغییر ارتفاع آب خروجی از نازل های و یا قطع و وصل شیر برقی های موجود در آبنما می باشد . از این رو آبنمای هارمونیک دارای یک جذابیت خاص در عملکرد می باشد.

انواع پروژه آبنمای ریتمیک :

آبنمای ریتمیک دارای اینورتر :

در این نوع آبنمای ریتمیک به دلیل وجود درایو و یا اینورتر امکان تغییر دور پمپ ها و بالا و پایین آوردن سطح آب خروجی از نازل ها وجود دارد. با استفاده ار این قابلیت می توان افکت های بسیار زیبایی را در آبنمای داینامیک ایجاد نمود.

آبنمای ریتمیک دارای شیر برقی :

در این نوع آبنمای ریتمیک به دلیل وجود شیر برقی ضد آب مخصوص آبنما در خروجی نازل های آبنما امکان قطع و وصل آب خروجی از نازل های آبنما به صورت تکی یا گروهی وجود دارد. با استفاده از این قابلیت در آبنمای ریتمیک می توان افکت های بسیار زیبایی را در خروجی ایجاد نمود.

آبنمای ریتمیک دارای شیر برقی و اینورتر :

در این نوع از آبنمای هارمونیک که به نوعی کامل ترین نوع آبنمای ریتمیک می باشد به دلیل وجود شیر برقی و اینورتر برای پمپ های آبنما امکان ایجاد طیف وسیعی از افکت ها در خروجی آبنما وجود دارد . زیرا علاوه بر اینکه می توان ارتفاع آب خروجی از نازل های آبنما را تغییر داد می توان خروجی نازل ها را نیز قطع و وصل نمود.

فهرست