پروژه های آبنما

  1. خانه
  2. /
  3. پروژه های آبنما

این بخش شامل پروژه های آبنما انجام شده توسط شرکت جادوی رقص آب می باشد.پروژه ها شامل پروژه های آبنمای موزیکال ،آبنمای کف خشک یا زیر سطحی ، آبنمای ریتمیک ، آبنمای ریزشی می باشد.در بخش مربوط به هر یک از پروژه های آب نما تصاویر و اطلاعات فنی شامل اطلاعات کلی عملکرد و تجهیزات کنترل و سیستم کنترلی به کار رفته در هر یک از آبنما ها موجود می باشد.

بازسازی و بهسازی آبنما
آبنمای موزیکال بوستان جهان

بازسازی و بهسازی آبنما

آبنما ساده
آبنمای شهری

آبنماهای ثابت شهری

پروژه های آبنما شامل انواع آبنما های شهری شامل آبنمای موزیکال ، آبنمای زیر سطحی یا به عبارت دیگر آبنمای کف خشک ، آبنمای ریتمیک یا به عبارت دیگر آبنمای هارمونیک می باشد . علاوه بر این بخشی از کارها شامل آبنمای ریزشی و یا به عبارت دیگر آبنمای بارانی نیز می باشد .

در کلیه پروژه های آبنما شهری طراحی و اجرا شده توسط جادوی رقص آب از تجهیزات کنترل و تجهیزات مکانیکی طراحی و ساخته شده توسط مجموعه جادوی رقص آب استفاده شده است .

بخش دیگری ازنمونه کارها شامل کارهای تعمیر و نگهداری و یا بازسازی و بهسازی آبنما می باشد که در این کارها نیز معمولا از تجهیزات آبنما طراحی و ساخته شده توسط جادوی رقص آب نیز استفاده شده است .

رویکرد ما در مجموعه جادوی رقص آب طراحی و ساخت انواع آبنما شهری بر پایه استانداردهای روز دنیا با استفاده از دانش فنی داخلی می باشد . علاوه بر این ما در طراحی و ساخت تجهیزات آبنما مورد استفاده در کلیه پروژه ها از به روز ترین و با ذقت ترین ماشین آلات و بهترین مواد اولیه استفاده می نماییم تا در نهایت کاری با دوام و شایسه را به مشتری خود عرضه نماییم.

فهرست