1. خانه
  2. /
  3. محصولات آبنما در باغ و ویلا
  4. /
  5. نازل های کرتین
  6. /
  7. نازل های کرتین

نازل های کرتین

ویژگی های برتر محصول
  • دارای بدنه تمام استیل.
  • قابلیت نصب سریع و آسان.
  • دارای پایه نصب ویژه و خاص.
  • طراحی استاندارد و بهینه.
  • با افتخار طراحی و ساخت ایران.
نازل کرتین استخری
نازل استخری
کرتین استخری
نازل کرتین

توضیحات محصول

نازل کرتین استخری :

نازل کرتین استخری به گروهی از نازل های استخری گفته می شود که معمولا در کنار استخرهای شنا نصب می شوند و آب را به داخل استخر شنا می ریزند.

از نام های دیگر این نازل ها نازل کورتین و یا نازل آبشار استخری می باشد و عده ای از افراد به این نازل ها نازل حلزونی نیز می گویند.

نازل کرتین یکی از زیباترین نازل های قابل استفاده به منظور نصب در کنار استخرهای شنا می باشد. این نازل ها علاوه بر زیبایی و دوام بالا سبب ایجاد صدای گوشنواز آب در استخرهای شنا موجود در باغ ها و ویلا ها می شود.

نازل های استخری طراحی و ساخته شده توسط جادوی رقص آب دارای بالاترین کیفیت و دقت در طراحی و ساخت می باشند . این نازل ها دارای بدنه تمام استیل از جنس استیل 304 یا استیل 316 می باشند و دارای دوام و مانگاری بسیار بالایی می باشند.

به دلیل طراحی خاص و کاملا استاندارد این نازل ها دارای امکان نصب سریع و آسان می باشند.از ویژگی های خاص نازل های کورتین طراحی و ساخته شده  توسط جادوی رقص آب پایه نگهدارنده و نصب این نازل ها می باشند که دارای ویژگیهای خاص و منحصر به فردی می باشد .

نازل کرتین در ارتفاع و لبه های آبریز و سایزهای مختلف موجود می باشد. معمولا این نازل های استخری در لبه های آبریز 40 سانتی متر تا 60 سانتی متر تولید می شوند و ارتفاع این نازل ها معمولا بین 60 تا 95 سانتی متر می باشد. علاوه بر این شرکت جادوی رقص آب امکان طراحی و ساخت این نازل ها در هر اندازه و هر شکلی را با توجه به نیاز مشتریان گرامی را دارا می باشد.

خصوصیات محصول

اطلاعات فنی

جزئیات فنی

فهرست