آبنما در فنگ شویی

آبنما در فنگ شویی :

آبنما در فنگ شویی از اهمیت بالایی برخوردار است . آب با هر شکلی سازگار است و محیط را شکل می دهد. آب به دلیل دوام آن از یک طرف زندگی را ایجاد می کند و از طرف دیگرمیتواند بسیار مخرب باشد. عنصر آب به جریان زندگی ، جریان افکار ، جستجوی عمق و ارتباط و همچنین به تاریکی و ناخودآگاه ما مربوط می شود. آبی رنگ عمق است و دارای آرامش و شفافیت است و خنکی و طراوت را از خود ساطع می کند. این به کاهش هیجان کمک می کند و یک اثر متعادل کننده بر فشار خون دارد..

آب با صداها همراه است: قل قل چشمه ، صدای آبشار ، مسیر رودخانه ، شتاب زدگی دریای ابدی. از این رو ، گوش و شنوایی با آب همراه است. عنصر آب در شمال خانه را می توان با یک آبنمای حرفه ایی و مدرن و متناسب با سبک چیدمان فضا تقویت کرد. در بخش شمالی باید از هز نوع بی نظمی، آلودگی بصری، هر نوعی از استرس، سر و صدای طولانی ، نور زیاد و موقعیت های پرخاشگرانه اجتناب شود زیرا اینها عنصر آب را تضعیف می کند. بیشتر از همه ، قسمت شمالی خانه را مرتب نگه دارید ، در غیر این صورت حرفه شما از بین می رود!.

محل قرارگیری آبنما در فنگ شویی باغ :

در فنگ شویی باغ بهتر است آبنما در بخش جلویی باشد و آب نیز به هیچ وجه راکد نباشد ، چراکه آب راکد سبب بد شانشی در جریان شغلی میگردد. بی نظمی در بخش شمالی دفتر کار یا محل سکونت شما می تواند نشان دهنده مشکلات شغلی باشد. مهم: شیرهای نشت کننده و لوله های معیوب آب را فوراً تعمیر کنید!

آب یک عنصر مهم در فنگ شویی است و می توان آن را با چشمه ای جوشان به طرز شگفت انگیزی نشان داد. در عین حال ، در نظریه طراحی سنتی ، چاه آب نمادی از شادی و ثروت است.

چشمه ها ، حوضچه ها ، نهرهای کوچک یا استخر: روشهای زیادی برای جاسازی عنصر آب در باغ وجود دارد. همه آنها در فنگ شویی معانی متفاوتی دارند. به عنوان مثال گفته می شود آبی که جریان می یابد یا حباب می زند ، تأثیر مثبتی بر وضعیت مالی دارد – این آب به عنوان آب یانگ نیز شناخته می شود. اگر ماهی قرمز در چاه یا حوضچه ای با آب متحرک نگهداری شود ، این امر احتمال ثروت زیاد را افزایش می دهد. از طرف دیگر ، آب یین ثابت و راکد می ماند ، می توانید خود را در آن منعکس کنید ، بسیار مراقبه کننده است و بر بسیاری از افراد تأثیری آرام بخشی دارد.

 

ابعاد آبنما در فنگ شویی باغ: سخاوتمند باشید!

شعار چشمه در فنگ شویی باغ این است: هرچه بزرگتر بهتر – این امر در مورد هر آبنمایی نیز صدق می کند. از آنجا که آنها به معنای واقعی کلمه باید شادی را جذب کنند ، اگر فضای کافی در باغ دارید ، می توانید در انتخاب خود سخاوتمند باشید. آب به عنوان نمادی برای زندگی ، شادی و ثروت باید در فنگ شویی تازه ، شفاف و درخشان باشد. بنابراین باید مدلی را انتخاب کنید که مراقبت از آن آسان باشد و بتوان از آن در فرم مناسب نگهداری کرد. گفته می شود که آب کدر ، کثیف یا فقط حباب دار با نصف قدرت آن باعث بدشانسی می شود ، به ویژه از نظر مالی و حرفه ای!

جهت و متریال در فنگ شویی آبنما

آبنمای فنگ شویی در حالت ایده آل باید در قسمت شرقی ، جنوب شرقی یا شمالی حیاط جلویی واقع شود. اگر آب در جهت خاصی جریان دارد ، باید جهت آن طوری باشد که جریان به سمت خانه باشد ، ترجیحاً به سمت درب ورودی ، به طوری که انرژی مثبت می تواند مستقیماً به خانه شما سرازیر شود. اگر در فکر خرید همزمان دو آبنما برای حیاط جلویی خود هستید ، لطفاً به موارد زیر توجه کنید: تحت هیچ شرایطی نباید آنها را در دو طرف درب ورودی قرار دهید – این امر باید بر جریان انرژی تأثیر منفی بگذارد.

در مورد متریال ، بهترین تصمیم را با فلز می گیرید ، زیرا از عنصر آب پشتیبانی می کند. در اصل ، سرامیک ، بتن و چوب نیز مصالح مناسبی برای آبنمای فنگ شویی هستند – اما همیشه به یاد داشته باشید که فلزات قدرت فواره و جریان آب را افزایش می دهند. استفاده از شیشه و آینه در تجهیزات آبنما را نیزبه شما قویا توصیه میکنیم.

اینکه کدام نوع آبنمارا انتخاب کنید – چه ساده و مدرن ، کاملاً به شما بستگی دارد. بهتر است اطمینان حاصل کنید که آبنمای انتخابی شما با سبک خانه یا باغی که قرار است در آنجا تغبیه شود سازگار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست